مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آموزش‌های هلال احمر این استان در 6 ماهه گذشته از سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به رشد 60 درصدی رسید.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ 10 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۶ ماهه گذشته از سال‌جاری ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر از علاقه‌مندان از آموزش‌های هلال احمر این استان بهره‌مند شده‌اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: برای این تعداد از علاقه‌مندان ۶۵۸ دوره آموزشی در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود برگزار شده است.
وی گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ هزار و ۸۹۸ نفر در ۴۵۲ دوره از آموزش‌های جمعیت هلال احمر استان شرکت کرده بودند.
هاشمی ادامه داد: دوره‌های آموزشی ارائه شده در خصوص آمادگی در برابر مخاطرات، پایه داوطلبی، مهارت‌های اولیه در شرایط اضطراری، آموزش‌های مبتنی بر نیاز و تخصصی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، واحد‌های تولیدی، نیرو‌های مسلح و اعضای خانه‌های هلال در محلات و مساجد سطح استان زنجان بوده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه برای همه این فراگیران گواهینامه صادر می‌شود، گفت: هدف از ارائه این آموزش‌ها ارتقای فرهنگ خود امدادی و ترویج فعالیت‌های آموزشی برای مخاطبان است.
وی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای بهره مندی از آموزش‌های هلال احمر می‌توانند هر روز به‌جز ایام تعطیل با مراجعه به واحد آموزش هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود ثبت نام خود را قطعی کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار