معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبرداد؛
معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در صورت اختصاص بودجه لازم، ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان تا سه ماه آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۴۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 02 May 2020

افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان تا ۳ ماه دیگر

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در صورت اختصاص بودجه لازم، ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان تا سه ماه آینده افتتاح می‌شود.

مهرداد سلطانی، گفت: مسئولان کشوری برای اختصاص بودجه به ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان قول‌هایی داده‌اند که هنوز این قول‌ها عملیاتی نشده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان، با اشاره به بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از این پروژه، بیان داشت: با توجه به کمبود بودجه، بودجه‌ای برای تکمیل این پروژه اختصاص نیافته است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر این پروژه دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است و برای باقی مانده آن باید بودجه اختصاص یابد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان، تصریح کرد: پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان جزو پروژه‌های ملی است و باید از سوی دستگاه مربوطه بودجه اختصاص یابد.

سلطانی ادامه داد: در صورت اختصاص بودجه به این پروژه از سوی دستگاه ملی تا سه ماه قابلیت افتتاح دارد.

معاون عمرانی استاندار زنجان، با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار ورزشی استان است، افزود:عملیات اجرایی این پروژه از سال 84 آغاز شده است و به دلیل کمبود اعتبار هنوز به پایان نرسیده است.

سلطانی در پایان، اضافه کرد: این پروژه در فضای باز با متراژ 25 هزار و 600 متر مربع و فضای سرپوشیده 5 هزار و 24 متر مربع افتتاح می‌شود.

این پروژه فقط یکی از پروژه‌های نیمه کاره استان زنجان است که سالهاست در شمالی ترین و مرغوب ترین نقطه شهر زنجان در ضلع شرقی مجموعه گردشگری ایل داغی (گاوازنگ) و منطقه گردشگری زنجان واقع شده و در انتظار همت مسئولان استانی و کشوری نشسته تا به پایان دیر هنگام خود چشم شهروندان را روشن کند.

منبع/ ایلنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار